I když jízda může připomínat krocení „divokého koně“ pod kapotou a vyžaduje řidičský um, je touhou snad každého kluka i muže. Možná nejen mužská část populace je tímto vozidlem učarována. Nicméně jízda v tmto již spíše historickém vozidle je nepopsatelným zážitkem, však pro již zkušené, neboť při nedržení volantu pevně a rovně, jste okamžitě potrestáni ocitnutím se mimo vozovku. Však se jedná o jediné vozidlo, které se při řízení podobá Formuli 1.
modely Ferrari 
Pohled do historie aneb odkud se vzalo Ferrari F40?
 
Vzhledem k tomu že konec osmdesátých let byl poznamenaný mnoha událostmi, jako například vlivem politických i sociálních změn ve východních zemích, rovněž tak ekonomickou recesí, platností nových bezpečnostných norem apod., mělo vše dopad rovněž i na automobilový průmysl. Proto nikdo nečekal zrození sportovní „hračky“ z italské dílny pod názvem Ferrari F40.
 
Původním záměrem bylo, že se bude jednat o závodní automobil pro skupinu B. Skutečnost však nakonec byla taková, že se z něj stal ikonický vůz silnic, neboť to byl sám Enzo Ferrari, kdo dal podnět, že se bude pracovat na vývoji automobilu, aby z něj bylo zcela exkluzivní silniční vozidlo. Jedná se zároveň o poslední automobil, který osobně byl schválen právě výše uvedeným Enzem Ferrarim.
 
Ferrari jako hračka
Proč Ferrari F40?

 
Toto parádní sportovní vozidlo totiž vzniklo u příležitosti 40. výročí od založení věhlasné italské automobilové značky. Jedná se o automobil, který je zkrátka postaven na základě italské povahy, tj. nekompromisnosti. I když výbava může budit podivuhodné pohledy a působit směšně, neboť nečekejte v interiéru autorádio, klimatizaci apod., nicméně zároveň působí a vyvolává respekt. Chlubit se může zejména svým výkonem.
 
Jaká je jízda v legendárním Ferrari F40?
 
Už jen si sednout za volant tohoto sporťáku je adrenalinem. A co teprve taková jízda?! I když je třeba mít na paměti, že je to již legenda, která holt něco pamatuje. Tudíž sezení v tomto typu Ferrari nemusí být až takovým komfortem. Možná pro mnohé jízda je více méně snahou krocení „divoké zvěře“ pod kapotou. Je třeba být vyježděným řidičem a disponovat silou, neboť i jen pouhé řazení v tomto vozidle vyžaduje silné paže.
 
Jestliže však to s auty umíte, věřte, že se vám snadno podřídí a stane se krotkým. Vy si tak budete moci vychutnat rychlou jízdu po asfaltu. Však se jedná o zcela první automobil, který byl schopný jet magickou rychlostí 320 km/h.